Show simple item record

dc.contributor.author Семко, Надія Михайлівна
dc.contributor.author Semko, Nadia
dc.contributor.author Гриців, Віталія Богданівна
dc.contributor.author Hrytsiv, Vitalia
dc.contributor.author Була, Наталія Ярославівна
dc.contributor.author Bula, Natalia
dc.date.accessioned 2019-11-27T13:02:34Z
dc.date.available 2019-11-27T13:02:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Management and marketing [Текст]: навч. посіб. / Н. М. Семко, В. Б. Гриців, Н. Я.Була. - Львів, ЛННІ ДВНЗ «Університет банківської справи», 2018. – 120с. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.ubs.edu.ua/jspui/handle/123456789/2073
dc.description.abstract The student’s book contains 15 lessons (Units) covering the topics, envisaged by the syllabus in the discipline “Professional English” for the first course of master's training. The topics are dedicated to management, leadership, staffing, remuneration, marketing, advertising. Each lesson contains a text and a system of exercises focused on: a) learning new lexical material, especially terminology; b) developing reading skills; c) developing the skills of writing abstracts, annotations; d) improvement of oral business communication; e) improving translation skills; e) repetition of grammatical structures characteristic of business style. Посібник складається з 15 уроків (Units), які охоплюють тематику, передбачену програмою з дисципліни «Професійна іноземна мова» для 1-го курсу магістерської підготовки. Теми присвячені менеджменту, лідерству, роботі з персоналом, оплаті праці, маркетингу, рекламі. Кожен урок вміщає текст та систему вправ, орієнтованих на: а) засвоєння нового лексичного матеріалу, особливо термінології; б) розвиток навичок читання; в) розвиток навичок складання рефератів, анотацій; г) удосконалення усного ділового спілкування; д) удосконалення навичок перекладу; е) повторення граматичних структур, характерних для ділового стилю. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject planning uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject management styles uk_UA
dc.subject making decisions uk_UA
dc.subject leadership uk_UA
dc.subject SWOT-analysis uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject remuneration uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject competition uk_UA
dc.subject market research uk_UA
dc.subject work force uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject profit uk_UA
dc.subject budget uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject планування uk_UA
dc.subject компетенції uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject управлінські стилі uk_UA
dc.subject прийняття рішень uk_UA
dc.subject прийняття рішень uk_UA
dc.subject SWOT аналіз uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject оплата праці uk_UA
dc.subject арбітраж uk_UA
dc.subject прогул uk_UA
dc.subject скарга потреб uk_UA
dc.subject плинність кадрів uk_UA
dc.subject оплата праці uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject конкуренція uk_UA
dc.subject дослідження ринку uk_UA
dc.subject робоча сила uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject прибуток uk_UA
dc.subject бюджет uk_UA
dc.title Management and marketing uk_UA
dc.title.alternative Менеджмент і маркетинг uk_UA
dc.type Book uk_UA
local.contributor.location Львівський навчально-науковий інститут uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account